Like FB SMATS KB

Saturday, September 4, 2010

Majlis Lambaian Syawal 1431H


Seramai 101 orang pelajar yatim piatu, yatim, fakir dan miskin telah menerima sumbangan semperna bulan Ramadan semalam, 3 September.

Semua mereka telah menerima duit raya sumbangan daripada pihak sekolah. Semua penerima bantuan tersebut amat berterima kasih di atas keperihatinan pihak sekolah terhadap mereka yang kurang berkemampuan. Selaku Pengetua SMKA Tun Said, Puan Seraya berharap agar sumbangan tersebut dapat digunakan sebaik mungkin untuk dibelanjakan semperna bulan Syawal yang bakal menjelma tidak lama lagi.

Pada majlis yang sama juga, pelajar-pelajar yang telah berkhidmat sebagai imam dan bilal Solat Sunat Tarawih sepanjang bulan Ramadan juga turut tidak ketinggalan menerima sumbangan berupa duit raya daripada pihak pengurusan sekolah. Di akhir majlis,semua pelajar dan guru-guru bersalaman memohon keamaafan takkala Syawal bakal menjelma.








Kepada semua warga SMATS, kami di pihak pengurusan pentadbiran, HEM serta Kokurikulum ingin memohon kemaafan di kesempatan yang ada dengan ucapan selamat pulang ke kampung halaman untuk berhari raya serta Salam Aidilfitri; Maaf Zahir & Batin, semoga kita bertemu lagi di Ramadan yang akan datang. InsyaAllah.



















Sila ke koleksi gambar untuk koleksi penuh gambar-gambar yang lain.


No comments:

Post a Comment

Gambar Panorama Sekolah